24.03.2013

BLACK AND WHITE ....WITH NEON






Dzień dobry!

Żyjąc w Krainie Wiecznych Śniegów (czytaj: Polsce) planowanie garderoby letniej jest pomysłem co najmniej tak absurdalnym, jak chociażby start polskiej reprezentacji w Mistrzostwach Świata  w 2014 roku.:)


(Sorry Panowie, mimo wszystko trzymam kciuki).
Dlatego wcale tego nie robię. Z szafy powyciągałam odzież "survival" przygotowaną na wypadek nadejścia kolejnej epoki lodowcowej za jakieś 8739733 lat.
Któż przypuszczał, że stanie się to JUST NOW!!?? :))

Kate Moss, Karlie Kloss, Rosie Huntington-Whiteley czy jakieś tam inne Naomi noszą takie "misie" do gołych łydek w Kaliforni, w Londynie, Los Angeles dla żartów raczej.
:)
My zaś, mieszkańcy Prawie-koła-podbiegunowego, musimy walczyć o przetrwanie, by w kolejnych dniach wiosny, lepiąc bałwana i pierogi z kapustą i grzybami na Święta, doczekać się jej objawienia w całej swojej cudowności :)


Napisałam "pierogi z kapustą i grzybami"???
No sami widzicie...:))



Ciepłej niedzieli!











pics by Maciej
czapka Cropp, botki Zara, rękawiczki Reserved, golf Primark, bluzka z nadrukiem no name, płaszcz sh


 







30 komentarzy:

  1. świetna stylizacja zgodna ze światowymi trendami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Goszko :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczku Nasz Piękny...:)nie mogę się na Ciebie napatrzeć......:)orginalna koleckja:)czekamy na więcej...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jak miło! Anonimku, szkoda, że nie wiem ktoś Ty, bo za tego "Króliczka" przesłałabym Ci podwójne uściski i w gratisie wirtualnego całusa ;)

      Usuń
    2. to ja Twoja siostra adopcyjna...:)Elusia.....:)

      Usuń
    3. Ela, Zajączku, przesyłam całusy! <3

      Usuń
  4. Ale Ty fajnie piszesz :)buziak sie sam usmiecha .Zauwazylam rowniez ,ze odpisujesz na komentarze , to duzy plus .Stylizacja chociaz zimowa to sloneczna dzieki rozowej czapie .Fajnie :) Milo tu u Ciebie, bede zagladac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za miłe słowa :)
      Zapraszam bez ograniczeń, a co do komentarzy - straszna ze mnie gaduła, uwielbiam kontakt z ludźmi, a komentarze cudowne, więc jak tu nie odpisać :)
      Mam nadzieję, że dane mi będzie robić to dalej :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Ten zestaw jest bardzo udany a Twój króciutki tekst zabawny.Pisz wiecej.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystyno, miód to na moje serce :)
      Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  6. A really cool pop of neon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx Jane :)
      It's so nice to read these words from you!
      Plz, visit me more often:)
      xoxo

      Usuń
  7. Optymistycznie nastrajająca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za przypadek - kolejna Jane u mnie :)
      Dziękuję ślicznie za odwiedziny i komentarz. Zapraszam częściej.
      Zajrzę zaraz do Ciebie :)
      pzdr

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Thx for visiting my blog so much:)
      See you next time.
      Now I'm going to visit yours
      kisses

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oh,thank you:)It's nice to see you here:)
      See'ya next time Beauty.
      xoxo

      Usuń
  10. your sweater is gorgeous!!

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, it's my son's blouse :))
      Thank you so much for visiting my blog
      Visit me more often,plz:)
      xoxo

      Usuń
  11. Normalnie obiecuję Ci Kochana jakieś fashionowe babeczki na najbliższą okoliczność. Daj tylko znać kiedy i co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Miałam inny pomysł, ale ten też świetny:)
      No to teraz mamy 2 świetne pomysły;)
      Obgadać to trzeba przy najbliższej okazji.
      Całuję moja Kochana

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. :)
      A ja właśnie polubiłam Four Seasons :)
      Dzięki za wizytę i zapraszam częściej:)
      Kissess

      Usuń
  13. Hehe, Nam mieszkańcom tej śnieżnej krainy zostaje jedynie ulepić jakiegoś zajączka ze śniegu, tak, żeby idealnie wpasował się w klimat tych świąt. :) Wiem, że modliłam się o śnieg na święta, ale chodziło mi o te Bożonarodzeniowe.
    Fajnie zestawione kolory, neonowa czapka najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jak piszesz :)
      Dziękuję za wizytę, zapraszam ponownie:)
      A póki co - lecę do Ciebie!
      Ściskam

      Usuń
  14. I love the blog.
    I love your hat.
    I follow
    regards
    Conchy

    http://www.ccfashion.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh gosh, thank you for visiting my blog :)
      It's nice to see you:)
      I hope you to come here more and more.
      best regards
      Erykah

      Usuń