27.03.2013

GDZIE KUPIĆ KURTKĘ MORO???















































A tego to ja nie wiem ;)

Dzień dobry!

Bo z tą kurtką to było tak:

Trochę jęczałam w domu, trochę mówiłam przez sen, trochę w ciągu dnia wspominałam...w każdym razie mowa była o tym, że w mojej szafie musi znaleźć się

kurtka moro!!!

Mój mężczyzna, żołnierz z krwi i kości, nagle wykazał się tak obcą mężczyznom empatią w kwestii kobiecej garderoby, jak nigdy przedtem.
Wiecie, jak to jest jak kobieta bardzo chce jakiś płaszczyk Zara, spodnie Stradivarius czy inne tam futerko D&G - masakra!
Czyli komentarz "masz już jedne" (to o butach, hehe) lub "te czarne są ładne" (to o spodniach..a gdzie 7645 innych kolorów??)
Wracając do kurtki - przyfrunęła do mnie zatem któregoś grudniowego popołudnia, niesiona w dłoniach pana listonosza...kurtka typu mundur polowy zimowy w rozmiarze XS.


(To było uszyte na jakiegoś wojaka???)

W każdym razie, nawet nie próbując protestować ("wiesz ile jej szukałem dla Ciebie, żebyś miała?"), urwałam rękawy, wstawiłam inne, dorzuciłam kołnierz i dziś Wam ją przedstawiam.
Faceci są naprawdę cudowni! <3


Idzie wiosna, czuję to! 

Miłego wieczoru,

Erykah






























































pics by Maciej
czapka New Yorker, jeans Berschka, bluzka Mohito, kurtka DiY, torba
Pull&Bear

12 komentarzy:

  1. piękne kurtka!
    pierwsze moro które naprawdę mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      jak miło! wpadaj częściej ! zapraszam!

      Usuń
  2. jak dla mnie, póki co oczywiście najlepsza stylizacja :) czekam na więcej takich i jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Zaraz zaglądam do Ciebie !
      :)

      Usuń
  4. Ciekawie przerobiłaś kurtkę. Jesteś bardzo zdolna i kreatywna.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo!!! - bardzo ładnie to wszystko wyszło. Najbardziej podoba mi się kołnierz, bez niego kurtka nie była by taka fajna.
    W ogóle całość dobrana kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:)
      za opinię i za odwiedziny :)
      Kołnierze to mój taki mały bzik, przyczepiam do czego się da;)
      Ściskam ciepło!

      Usuń
  6. Pięknie Goszko :))) Cudna torebka <3 Kurtę już widziałam więc wiesz ;) I brawa dla fotografa,że tak cudnie oddaje Twoje szczęście przy tym co robisz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ah, fotograf - pierwsza liga! <3
      Aż się boję co to będzie, jak kiedyś nabędziemy nowy, normalny aparat, w którym baterii nie trzeba przytrzymywać palcem, coby nie wypadły ;))

      Usuń