18.03.2013

START UP!






































Dzień dobry! Dobry wieczór!
 
Jak kto woli :)

Bo ten tekst powstaje grubo po północy i właśnie teraz (!) zaczynam moje blogowanie.
To pierwsze kroki, więc wybaczcie potknięcia :)

Będzie głównie o modzie, czasem urodzie i życia wygodzie. Wiem, to już było, ale spróbuję.
O fascynacji ulicami wielkich miast, które są cudownie kolorowe i absolutnie magnetyczne za sprawą ludzi, którzy, mam wrażenie - całymi dniami się stylizują ;) Street fashion, ot co ;)
O innych blogach, które mnie inspirują i są dla mnie blogerską biblią.

O zdjęciach, które, jeśli tylko uda mi się wskazać źródło, staną się dla Was drzwiami do fantastycznej podróży po modowych zakątkach świata. Przynajmniej taką mam nadzieję.
O subiektywnej liście topowych ikon dzisiejszej mody. Wczorajszej trochę też :)
O garach trochę będzie. To znaczy o stylizacjach...kulinarnych.
O DIY - jako, że lubię i że w czasach kryzysowych nawet wypada.
O...mnie - czasem. Jak się ładnie wystroję ;) To znaczy normalnie w miarę ;)
O ludziach z mojego otoczenia - często. By zachęcić do zabawy modą i nieulegania stereotypom, że w "pewnym wieku nie wypada" ;)
O Was - jak tylko będziecie chciały/chcieli być częścią mojej pasji. Może nawet współtwórcami tej strony.
Bardzo bym chciała, by ta strona rosła: we wpisy, w pasje, emocje i Wasze glosy. Będzie się zmieniać, mam nadzieję :)
Będzie mi miło, jeśli podzielicie się ze mną swoimi opiniami.



Witam Was najcieplej jak umiem!
<3


































pics by Maciej 


 spodnie Berschka, płaszcz Cocomore, koszulka Diverse, rękawiczki Reserved, mukluki Koalas, kołnierz sh

8 komentarzy:

  1. Gratuluje Eryka !!! :) i życzę dużo odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zaczelas , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Zapraszam bez ustanku :)

      Usuń
  3. Będę kukal powodzenia i wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siumu??? Aaaa, jak fajnie!:)
      No witaj, witaj i kukaj ile zechcesz:)
      Ja też zakukam do Ciebie;)
      Pzdr

      Usuń
  4. Kochani, troszkę techniki, a człowiek ...itd
    Przez nieuwagę usunęłam część jakże cennych (bo pierwszych i, mam nadzieję, od przyjaciół) komentarzy...
    Blondynka...
    Za pomocą fajnego pana z Google, który jest cudotwórcą, udało mi się uzyskać ich kopię, którą w tej chwili wklejam.
    Przepraszam Was Kochani :)
    Anonimowy19 marca 2013 15:26

    Gratuluje Eryka !!! :) i życzę dużo odwiedzających :)
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca19 marca 2013 16:31

    Dziękuję pięknie za odwiedziny :)Zapraszam częściej :)
    Odpowiedz
    Anonimowy19 marca 2013 16:38

    Fajna stylówa! :) Dalszych sukcesów :) Będę zaglądać :)
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca20 marca 2013 22:12

    Dzięki :)
    Odpowiedz
    Anonimowy19 marca 2013 16:57

    czekamy na wiecej, bo póki co całkiem ciekawie. pozdrawiam
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca20 marca 2013 22:13

    Staram się ,) pozdrawiam
    Odpowiedz
    Anonimowy20 marca 2013 22:14

    Aguś dzięki za zaproszenie.Zdjęcia super! Pozdrowionka i wytrwałości.Julita S
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca20 marca 2013 22:50

    Dzięki Kochana :) Wpadaj jak będziesz miała czas :) Pozdrawiam
    Odpowiedz
    Anonimowy20 marca 2013 22:34

    NO coz juz jest fajnie a bedzie przefajnie,zajebisty poczateczek,powodzonka kochana!!! <3
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca20 marca 2013 22:51

    Ślicznie dziękuję kimkolwiek jesteś Tajemnicza Animko :)
    Anonimowy20 marca 2013 22:56

    ..nie kimkolwiek -IZABELA WOJTASZEK :)
    Eryka La Rocca20 marca 2013 23:02

    Się rozumie :) Całuję Kochana :)
    Odpowiedz
    Anonimowy21 marca 2013 09:02

    Świetnie :)
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca21 marca 2013 09:44

    Oj, jak miło :)
    Odpowiedz
    Anonimowy21 marca 2013 12:31

    Aż się łezka w oku kręci, oczywiście z radości :) gratuluję i życzę dużo blogowych sukcesów - juscha_pdk ;) będę odwiedzać.
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca21 marca 2013 18:14

    :)
    juscha_pdk, mi też się łezka kręci - ze śmiechu juscha, ze śmiechu :)
    nie ma co łezki w oczach liczyć, tylko brać się za pisanie. A Ty byłabyś w tym świetna! <3
    Odpowiedz
    Anonimowy21 marca 2013 14:50

    Jaka jestem dumna że to nasza-Tomaszowiana tak pięknie błyszczy:)
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca21 marca 2013 18:10

    Elciu, czy to Ty? Dzięki, tak mi miło :)
    Odpowiedz
    Levi (tlnique)21 marca 2013 16:33

    Great look! It's so perfect for a cold day :)

    Enter my giveaway and win a $100 voucher free to spend!
    www.tlnique.blogspot.com

    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca21 marca 2013 18:50

    Done! Thx for invitation and this very nice comment :) See'ya next time!
    xoxo
    Odpowiedz
    paola23 marca 2013 18:27

    powodzenia:)
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    Eryka La Rocca23 marca 2013 22:31

    Dzięki, dzięki :)
    Witam!
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń