26.03.2013

STREET VIEW ...PARIS











































Bonjour, dzień dobry!


Dziś słów ( a właściwie zdjęć) kilka o:

street view ...czyli jak wygląda ulica w Paryżu.

Street view to trochę niezgrabne określenie tego, o czym szybko dziś napiszę, ale ponoć ma być skuteczne, żeby Was zachęcić:)
Żeby więc nie wyszło, że urojenia wielkościowe mam co najmniej tak wielkie jak... np. Burdż Chalifa (hotel w Dubaju), to ten post nie będzie o mnie :)

To znaczy będzie - o tym, co mnie inspiruje i na widok czego zaraz mi się wydaje, że jestem piękniejsza, stylowa i do tego młodsza ;)
Ale w tym poście nie zobaczycie nawet piksela moich prywatnych zdjęć.
Co to, to nie!


Nastąpi to d-o-p-i-e-r-o ...w kolejnym ;))


Dziś przedstawiam Wam cudowną, paryską ulicę w czasie tegorocznego Paris Fashion Week.
I proszę - delektujcie się tym i inspirujcie. I pomyślcie -  o ileż weselsi byśmy byli, gdybyśmy w najbliższy weekend, w drodze do żłóbka....o żesz! znaczy w drodze ze święconką napotykały/li sąsiadki/ów w takich oto kreacjach.

Enjoy!

Erykah

Zdjęcia pochodzą ze strony www.elle.pl

p.s. Drogie Anonimki, gdybyście czasem wpisali w tekście komentarza swoje imię, to byłoby super! byłoby mi łatwiej dziękować za Wasze komentarze, ot co!


































4 komentarze:

  1. Cuuuuuuuuuudne :))))) Jako mamma on line wybieram stylizację z sweterkiem CLUB KIDS :P I chcę w końcu w nich chodzić a nie w tych kurtach :( Pozdrawiam ciepło Eryca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać ciepła!
    Nie wiem ktoś Ty, ale ściskam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te inspiracje, przynajmniej u Ciebie widać wiosnę, gdy za oknem zima...ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jakoś próbuję ją przywołać :)
      Głowa do góry, lada moment będzie!
      Pozdrawiam

      Usuń