29.04.2013

Kurtka parka...tyle, że męska




Kochani,
Wiecie jak to jest: inspiracji modowych poszukuje się wszędzie, przynajmniej ja tak mam. Więc męska garderoba nie została pominięta, a wręcz przeciwnie - już widzę tam kilka odlotowych pomysłów!
Poza tym - wg mnie jest coś szalenie kobiecego w strojeniu się w męskie ciuchy.
Przykłady? Kobiety uwielbiają białe męskie koszule. No nie, nie, nie! Nie zakładają ich, broń Boże, do garnituru, tudzież garsonki biurowej. Męska biała koszula gra w tym przypadku rolę damskiego peniuaru (tak to się pisze??), haleczki wieczorową porą, a czasem nawet seksownej piżamki ;)
Nie każda ma takie szczęście (np. ja), żeby męska cześć szafy choćby jedną taką koszulę gościła. No cóż - niechęć do prasowania jest silniejsza niż chęć owijania się w tę część męskiego wyposażenia (ups??), dlatego nie nalegam, nie zachęcam i nie sugeruje nabycia - ostatecznie mogę owinąć się koszulą w zieloną kratę, oj tam.
Lub w czerwoną kurtkę parkę.
Łatwo nie było, ale ostatecznie wynegocjowałam, że czasem (to słowo nie zostało jeszcze doprecyzowane w negocjacjach) ją po prostu zakładam. Negocjacje nie zawsze stały na wysokim, merytorycznym poziomie, ale kto by tam prosił Radka Sikorskiego o porady z dyplomacji, jak tu trzeba kurtkę czasem założyć i jeszcze zdjęcia szybko na blog wstawić ;)

A było ta tak:
stoisko z męską odzieżą, sezon przecen, szukamy, grzebiemy i nagle świetna, czerwona, sportowa parka.
Nalegam, zachęcam i sugeruję tym razem nabycie, bo naprawdę leży bosko, nie wymaga prasowania i ma kolor inny niż zielony ;)

Zatem oglądamy, parka się przymierza i nagle słyszę:
- Ale nie wyglądam głupkowato ? (że w tej czerwieni)
- Nie, wyglądasz super. Bierzemy ją.

Obydwoje usatysfakcjonowani wracamy do domu. I nie wiem, naprawdę powiadam Wam - nie wiem, co mnie podkusiło, żeby zacząć przymierzać tę męską cześć zakupów (dobrze, że nie ciągnęło mnie do skarpet). W każdym razie po chwili nalegam, namawiam i sugeruje ponowne przymierzenie tego cudeńka. Po chwili słyszę:
- No i co? Jak?
- Wyglądasz jednak trochę głupkowato, fakt.

Liczyłam na przejęcie absolutnej władzy nad kurtką, co niestety udało się tylko częściowo, czyli "czasem", czyli jak na razie jeden raz - wczoraj ;) 
Dziewczynki, przeszukujcie szafy swoich partnerów, braci, synów i kumpli - tam jest mnóstwo skarbów!
I stroimy się!


Ściskam

p.s. Sesja trwała 3 (słownie: trzy) minuty, bo fotograf gorzej się poczuł.
No ja bym się też słabo poczuła, gdyby facet w mojej kiecce popierdzielał ;)))
Miłego dnia!


 









 pics by Maciej

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wiem, co znaczą te symbole;)Buźka

      Usuń
  2. Kurtka świetna! Nie wiem jak Twojemu Facetowi, ale Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe! Soniu, no cóż Ci powiem.... mnie w niej ładniej, za to on w niej przystojniejszy ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Amazing post!!!



    http://tecuentomistrucos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz wpadam do szafy męża, hihihhi
    Super look, świetny tekst, jak dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta parka, sama bym ją przygarnęła.
    Szkoda ze mój facet jest prawie 2 raz większy ode mnie /D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaleta - wszystko co OVERSIZE, jest teraz na topie! Szalej Dziewczyno! :)

      Usuń
  6. świetna parka i szpilki:) całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. energetyczny zestaw i dobry klimat..like it

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie powiedzialabym, ze to meska parka - jest swietna!
    Pozdrawiam i zapraszam czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no to jak właściciel parki to przeczyta to się "ucieszy" ;))
      p.s. no to ładnie dałam czadu z tym wpisem in english ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. fajna ta kurtka i super torebka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie Was odwiedziłam :)
      Pzdr

      Usuń
  10. switena stylizacja;)!!!

    http://msanaweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehehe - jaka historia:) śmieję się jak dziecko. A tak apropos skąd ta fajna męsko-damska parka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam, jak ktoś się dobrze bawi tymi tekstami :))
      A parka z Pull&Bear..kurcze, znów zapomniałam podpisać zdjęcia ;)

      Usuń
  12. Masz super pomysł! Lecę przeszukać szafę chłopaka. Będę zaglądac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lec! :)
      Dzięki za odwiedzin, zaglądaj częściej!

      Usuń
  13. Hehe, no ale numer - pomysł na 5 z pluesme. Jesteś mega babka, pięknie Ci w czerownym!<3

    OdpowiedzUsuń