25.04.2013

Robert Lewandowski - made my day!




Witajcie,
i znów targają mną emocje:

czy uderzyć  w rozpacz po pierwszym przegranym półfinale Realu, czy też chodzić dumna jak paw, że Lewandowski to Polak, że on sam jest więcej wart na boisku niż kilkanaście naszych ostatnich reprezentacji narodowych wraz z ich trenerami i że kilka lat temu, za sprawą mojego syna, który również będzie piłkarzem (to już wiadomo, choć ma dopiero 13 lat), miałam okazję/przyjemność/zaszczyt przebywać na minikonferencji Roberta, w niewielkiej sali Znicza Pruszków, który odpowiadał na pytania lekko zawstydzonych chłopców....

Że ja się wtedy nie wyrwałam i, wymachując flagą (nie.. chyba nie miałam flagi, bo i po co na zakończeniu obozu sportowego flaga???) nie krzyknęłam:
"DO BOJU POLSKO!!!"
eh...


I choć dziś wiem, ze jak ulał pasowałoby wtedy "Do boju Niemcy!!!", to i tak, jak większość Polaków, cieszę się z Lewego, choć niekoniecznie ten swój wielki talent na moich ukochanych Królewskich tyłkach musiał udowadniać.
W każdym razie wieczór był przy piłce, piwie i ...płoci, czekającej w misce na rytualne ofiarowanie po przegranej Realu, a wygranej Lewego.
(płoć przybyła do domu wraz z Maciejem, który prawie zawsze coś przytacha ze sobą, że nie wspomnę o innych trofeach ;))
I choć piłka nożna w żadnym elemencie dzisiejszej stylizacji nie ma zastosowania, to może na fali sukcesu Roberta polubicie to zestawienie polskiej, odważnej dziewczyny (po 40, oczywiście) z niemiecką schludnością białej koszuli i czarnych ekoskórzanych spodni oraz kurtką Pimkie troszkę w stylu hiszpańskiego torreadora.

No półfinał Ligi Mistrzów pełną gębą!


Ściskam!
















































































pics byJustynka
kurtka Pimkie, koszula H&M, spodnie no name, czółenka H&M, zegarek Geneva

16 komentarzy:

  1. A jak mi sie Lewy śnił po ostatnim meczu naszej sreprezenatcji, to była kupa smiechu :)
    Teraz pewnie nie tylko mi sie przysni :D Niektórym w koszmarze :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delfinko, nie chcę tu pisać, CO mi się dziś śniło ;)) a jakbym Cie poprosiła o przypomnienie Twojego snu, tutaj, to dałoby radę?? ;))
      Dzięki, że wpadłaś!

      Usuń
  2. Nice pics :)
    Such a great post !

    Have a nice day


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. rozwija się ten blog świetnie :) oby tak dalej :) stylizacja jak na ulicach światowych stolic mody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, no staram się :) ale żeby az tak?? dzięki!!

      Usuń
  4. o tak lewandowski pokazal klase
    a od dzisiaj to jeden z moich ulubionych dowcipow
    Żona budzi Mourinho nad ranem:
    - Kochanie, wstawaj, już piąta!
    - Coo? Znów Lewandowski?!
    hahahaha! :D

    ale ja nie o Lewym chcialam pisac :) - Twoja stylizacja bardzo mi sie podoba, to przelamanie tymi pieknymi szpilkami - no i kurtka mnie urzekła
    wygladasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje :) i przepraszam, że odpowiedź z takim opóźnieniem :)
      No kawał świetny, heheh. Podziwiam ludzi, którzy natychmiast tworzą takie perełki :)
      Do zobaczenia i dzięki, że zajrzałaś :)

      Usuń
  5. Wyglądasz dokładnie tak samo z....iście, jak piszesz. I na odwrót <3
    Zachwycam się ! ewka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że ktoś to jeszcze czyta!!! Przecież nie samym ciuchem człowiek żyje, tak? ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Szpilki masz cudowne. Całość jest świetna :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję:)
      Byłam u Ciebie - też super!
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Stlowo, z lekkim przymróżeniem oka - wow!!!
    Super są te buty

    OdpowiedzUsuń