10.05.2013

Dzidzia Piernik Stajl




Kochani,

Dzisiejszy wpis potraktujcie raczej w kategorii żartu, bo tym razem to już naprawdę przesadziłam z cukierkowym i słodkopierdzącym charakterem tej stylizacji ;)

Przygotowując ją do zdjęć byłam pewna, że Kate Moss, Mira Duma, Maffashion czy też inne tam fashion ikony mogą ewentualnie na lekcje stylu się do mnie zapisać. Jak do prezydentowej Kwaśniewskiej na przykład ;)
Ale nie.
I powiem Wam, że prowadzenie bloga ma jedną podstawową zaletę - weryfikuje nasze wyobrażenia o sobie, z księżniczek przerabia nas w smoczyce, z ikon stylu w największy obciach internetu, a z Kate Moss w..nas samych.
Ku przestrodze więc ten wpis - żebym zawsze sobie tu zajrzała, jak zapragnę wyglądać jak Dzidzia Piernik!


Udanego weekendu!!!

Ściskam Was!


pics by Ola
spodnie Pull&Bear, seter Reserved, tanktop Zara, torba Mohito, buty H&M

23 komentarze:

  1. Hehehe szalona kobieto!Dobrze wyglądasz i nie wiem o co chodzi :) chyba, że o to żeby znów powalić mnie śmiesznym tekstem na łopatki! Buzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesola stylizacja, podoba mi sie :) Moze tylko kopertowke bym schowala, ale caly outfit jest fajny!
    Pozdrawiam!


    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się uśmiałam :))))))) masz mega dystans do siebie i to jest cudowne, lubię to bardzo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty kochana mnie rozpierdzielasz na maxsa ,buziale IW

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for adding me on your favorite list! Have a nice evening. Romina
    www.blaastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega !!!! tekst, Ty, wszystko :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolorowy zestaw! szpilki masz genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny set, świetne połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful shoes!!
    Your posts are very interesting.
    I follow you, I hope you do the same
    www.theblendstyle.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Really in love with this outfit and the neon accents x
    Charlotte
    www.winstonandwillow.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your pants! :)

    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam tu do Ciebie pierwszy raz i jestem pod wrażeniem. Pasuje mi poczucie humoru i rzeczywistości, które tu widzę. No i parę ciuchów też bym Ci podebrała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome look and love the shoes
    Stop by:
    http://smashinbeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ladnie, kolorowo:)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. szukam podobnych butów, genialne:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super portki! no i chętnie przygarnełabym i buty i sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki gwiazdki - boskie. Skąd je masz?

    OdpowiedzUsuń