05.05.2013

Trzymaj fashion..czyli denim w miejskiej dżungli





Kochani, 

powiem wprost: 
wczoraj mój niezawodny (no troszkę zawodny, ale oj tam) aparat, z klapką na baterie podtrzymywaną taśmą izolacyjną zieloną - zieleń a'la Kenzo (kolor ma znaczenie! hehe)  - w sposób "nagły" i "nieoczekiwany" padł ;)
Dlatego mój dzisiejszy wpis ma nie tylko formę moich pogaduszek z Wami, ale także zgłoszenia konkursowego, bo w konkursie Trzymaj Fashion do wygrania ..aparat własnie !:)
W kategorii denim, którą ocenia stylowa Karolina z Charlize-Mystery, zaszalałam dziś (w roli fotografa moja córka Ola) z kilkoma trendami, które często widzicie na moim fanpage'u (tutaj) i
którymi zalewam Wam Wasze facebook'owe ściany;)
1. total jeans - tutaj prawie total ;)
2. jeansy dziurawce
2. aztec print
3. leopard print i drewniane bransolety - mały element safari

4. white nails
5. sandały nude

Mam nadzieję, że udało się bez zgrzytów wszystko to zręcznie połączyć. I muszę przyznać, że takie mega wygodne i niezobowiązujące outfity (udziela mi się język blogerów ;)) są dobre na wiele róznorodnych okazji. Mam nadzieję, że na ten konkurs też.
Jak nie - to ostatecznie nowa taśma zielona - zieleń a'la Kezno - znów pójdzie w ruch;)


Ściskam

p.s. Olinko, dziękuję <3 <3 <3
























































pics by Ola

14 komentarzy:

  1. moim zdaniem udało Ci się to wszystko zręcznie połączyć

    OdpowiedzUsuń
  2. super spodnie! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie. Bardzo przyjemny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the shirt, it's so pretty!

    http://addictbeiconic.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh how stunning,honey!Of course everyone loves it!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you so much! I just started following you at this moment, too :) Like it!
      best regards, I hope we'll see soon:)
      xx

      Usuń
  9. Lovely outfit!

    http://mesmemosphotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna miejska wersja jeansu, masz kapitalne wyczucie stylu. Skąd zegarek??

    OdpowiedzUsuń
  11. Very cool and feminine look. You look very pretty!
    Would you like to follow each other? I am following you on GFC #5
    Have a great day!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygraj ten aparat, życzę Ci tego z serca, bo już zakochałam się w Twoim blogu. Tak tzrymaj Erykah! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko w tym total jeans! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń