13.06.2013

Angels Division



Hej Kochani,
jak to mówią: "pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł".
Dziś akurat łapałam minuty, sekundy z całego zwariowanego dnia, by przygotować nowy post, ale jak widać - i w tym przypadku pośpiech nie był najlepszym doradcą : źle nastawiony aparat (żaden tam szczyt techniki, a w dodatku źle nastawiony, eh!), jakość zdjęć jak w latach siedemdziesiątych w "Głosie Robotniczym", a ziarno na nich takie, że śmiało mogłabym fermę kur sobie prowadzić - miałabym czym je wykarmić, tyle Wam powiem.
Zaleta takich zdjęć jest jedna - wszystko jest fajnie niewyraźne, z mankamentami urody i niedoskonałościami stroju włącznie ;)
A że wciąż mi spieszno, bo to jeszcze nie koniec dnia dla mnie, to szybkie zdjęcia, biała bluza przerobiona ze starej (obcięte rękawy, ucięty kołnierzyk) i spódnico-spodenki, które przyjechały z Krakowa, ale prawda jest taka, że są prawie na każdym blogu. Żadna to nowość :)
Miłego wieczoru!
Ściskam!




















































pics by Ola
bluza DIY, szorty Zara, sandały MNG, torebka sh

11 komentarzy:

  1. Hello!
    I love the look
    Kisses
    Conchy

    http://www.ccfashion.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał fajnie to wszystko dobrałaś....Zapraszam na moje blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look! Spodenki faktycznie są na większości blogów i dlatego gwiazdą tego zestawu jest dla mnie bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia tez mają swój urok:) Wyglądasz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie zdjęcia, przywodzą mi na myśl minione lata:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotki wyszly klimatyczne.. ale nawet te "ziarna" nie zakamufluja Twoich idealnie zgrabnych nog!!!! Spodenki rzeczywiscie widzialam juz tu i owdzie, ale u Ciebie z czaderska bluza nabraly nowego wymiaru;) Buziakow sto;) Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za komentarz. Miło, że Ci się spodobało u mnie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę! znajome mi miejsca :) super! bardzo fajne stylizacje ;) co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i szorty są "oblatane", ale bosko to skompletowałaś! No i te nogi, super!!! A możesz podpowiesz, skąd te sandały, bo na stronie już ich od dawna nie ma...

    OdpowiedzUsuń