23.06.2013

Must have i koszula H&M



A dziś Was zaskoczę i napiszę krótko:
ta stylizacja to połączenia mojego lenistwa, zmienności charakteru i niemałej kreatywności.
Lenistwa - bo tylko z tego powodu spodenki i koszula nie zostały oddelegowane w bliżej nieznane mi miejsce (najczęściej osiedlowy zbiornik PCK), gdy stwierdziłam, że "co to, to nie, ale ja już w tym chodzić nie będę!"
Zmienność charakteru - niektórzy to nawet jakoś specjalistycznie nazywają, a ja z tym muszę żyć :)) Dzięki tej zmienności koszula, która do tej pory wydawała mi się kiepskim żartem zakupowym poczynionym pod wpływem nieodgadnionych emocji, tudzież po jakiejś małej uroczystości rodzinnej, nagle stała się moja drugą skórą, żeby nie powiedzieć mną. No noszę ją dosłownie wszędzie, jakby to co najmniej jaki Gucci czy Versace był, a nie lichy H&M. Właśnie przed chwilą odkryłam sekret tego zjawiska - po prostu wcześniej byłam dla niej za młoda :)
Kreatywność...kreatywność, powiadacie? No bo kto, no kto nosi pasek do spodni owinięty wokół ręki i udaje, że ma najfashion bransoletkę ever? MUST HAVE sezonu, a nawet dwóch?? ;) No ja. I tyle w temacie.

Miłej niedzieli!
Ściskam!

p.s. tatuaże należą do Oli :)

























































pics by Ola & me

21 komentarzy:

  1. HELLO! ERIKA .
    YOU ARE BEAUTIFUL IN THESE PHOTOS.
    I LOVE YOUR BRACELET AND YOUR SANDALS
    KISSES
    Conchy

    http://www.ccfashion.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My darling, thx so much for your comment, my beauty is bocause of my sandals, indeed ;) ;) ;)
      love

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. też je uwielbiam, jak widać na większości moich stylizacji ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. oj, jak się troszkę podmaluję, to owszem ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Córka ma kilka fajnych tatuaży. No i tolerancyjną mamę, choć do osiemnastki nie miała łatwego życia ;)

      Usuń
  5. Super wgladasz, koszula jest swietna - dobrze ze dalas jej wyczekac na chwile swietnosci!!;) W polaczeniu z bialymi szortami - wakacyjnie i kobieco! Ja tez mam w szafie takie ciuszki, do ktorych "dorastam"...
    Buziaki! Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Erykah!
    Dzięki za komentarz- chyba najdłuższy w historii bloga :)))
    Doskonale Cię znam i lubię, wiem że do mnnie zaglądasz i zawsze masz dla mnie dobre słowo - naprawdę to doceniam, tylko nie wyrabiam na zkrętach ;)
    Nikogo nie obraziłaś, zgadzam się z tym co napisałaś - i właśnie o to mi chodzi, żeby dyskutować na poziomie, bez wykrzykników i słów typu "bydło". Przecież jesteśmy cywilzowanymi ludźmi, nie ma sensu się obrażać.
    I nie chodzi mi o to żeby zwalczyć hejterów - to niemożliwe, ale żeby Ci, którzy komentuja na poziomie nie dali ściągnąć się w dół.

    Swoją drogą, bardzo podoba mi się jak wyglądasz - uwilbiam taki miejski luz.
    No i te Twoje włosy :)

    Pozdrawiam najcieplej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaszczyt dziś - Miss Sara do mnie zajrzała! <3
      mam skłonności do wodolejstwa, oj tak, ale wszystko co napisałam, w moim przekonaniu to trochę niestety prawda. Niemniej jednak róbmy swoje, bo w końcu to od nas samych zależy, jak nas postrzegają, a opinie innych, choc czasem bolą, to przecież nie określają nas, jako ludzi.
      Mocno ściskam Kochana :)

      Usuń
    2. Nie gadaj głupot! Rzadko komentuję, bo mam mało czasu. Po prostu zaczęłaś trochę później niż ja.
      Ja zaś obiecuje poprawę, bo zaiste pięknie piszesz :*
      Uściski

      Usuń
  7. ale wyszło super :) i powiem szczerze, że nawet pasek dobrze udaje bransoletkę ;) z resztą, zawsze wyglądasz świetnie, bo przede wszystkim masz świetną figurę ! tylko następnym razem proszę "nie krótko", bo największy fun mam zawsze właśnie czytając to, co piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, z tą figurą przesada, ale trzeba przyznać - nieźle kamufluję to i owo ;)No, kochana jesteś, czasem wrzucę jakiś dłuższy kawałek, między innymi dla Ciebie :)

      Usuń
  8. luz, blues i ..... szpilki! :)
    luubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpilki są prawie zawsze, no taka przypadłość ;)
      pzdr

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz, Laska :) jesteś dowodem na to, że uśmiech, mądrość życiowa, talent, piękno i ciekawa osobowość są lepsze niż najnowsze ciuchy :) love'ya!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to piękne dzięki za ten komentarz :)dobrze, że wymieniłeś/-aś "piękno" :) jestem spokojniejsza ;)

      Usuń