02.06.2013

The best of May






Kochani,
Podsumowania sobie robię, jakbym co najmniej blog ten już 7 lat prowadziła. Nic na to jednak nie poradzę - moje skłonności do analizy i podsumowań są wręcz chorobliwe, a moi bliscy doskonale wiedzą o czym mówię :)
Podsumowuję sobie dni, tygodnie, wypite...soki warzywne (kto myślał inaczej???), zakupy...Anegdotyczna jest już pewna historia, gdy odważyłam się Fotografa wypuścic kiedyś samego na spożywcze zakupy, nie precyzując zbyt nadmiernie na liście "co autor miał na myśli".
O Boże! jak ja płakałam cały wieczór, jak zamiast makaronu spaghetti Wadowickiego trafił do mojej kuchni makaron innej marki!!!
Następnego dnia na swoje usprawiedliwienie (O Boże! jak ja się później wstydziłam!) użyłam jakże zrozumiałej i logicznej wymówki, ze jakem Polak, jakem pokolenie JP2, po prostu kocham tylko to, co z Wadowic :))
Eh..
Poza tym wszystko u mnie w normie :)

Miłej niedzieli Skarby!

Ściskam!














9 komentarzy:

  1. Super fotki! Zazdroszczę torebki z frędzlami :)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobilas smaku..na wiosne, na slonce, na szorty, na odpoczynek nad woda, na krewetki..;)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto! Ale Ty masz nogi! Boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!! Muszę zaglądać tu częściej, jestem urzeczona tymi stylizacjami! Super!! A gdzie te sandały Mango kupiłaś? Na stronie chyba już niedostępne..

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się czyta Twoje notki. Wogóle bardzo przyjemnie tu u Ciebie. Będę wracać:)
    Poza tym jakie Ty kobietko masz piękne dłuuugie nogi!! Tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice style and pics !
    I'm following you now.


    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski mix! Bardzo lubie!

    OdpowiedzUsuń