23.07.2013

Murale


Może uda mi się szybko napisać cokolwiek w absolutnym wyścigu z czasem, jaki mi ostatnio towarzyszy. Często przegrywam, ale walczę ;)
Zdjęcia na terenie byłego gimnazjum mojej córki - mamy dożywotnie pozwolenie na sesje blogowe na tle tych kapitalnych murali.  I niech Was nie zwiedzie radosny uśmiech na twarzy, bo sesja okupiona wielkim cierpieniem, strasznym poświęceniem i dwoma drastycznymi upadkami. Cały zazieleniony teren tylko robi takie miłe i przyjazne wrażenie, podczas, gdy czają się na nim górki na 10 i dołki na 40 cm. No to że wzrok już nie ten, to i czasem noga, która na płaskim gorzej stąpa niż na obcasach, w dołek wpadła, w bezpośredni i komiczny sposób sprowadzając resztę  ciała do parteru, a nawet poziom niżej. :) Przemądrzała natura wszelkimi sposobami próbowała dokonać naturalnej selekcji w ekosystemie i eliminacji z grona blogerek, młodych, atrakcyjnych siks,  predysponowanych do muralowych scenografii bardziej niż ja, podkopując dołki pode mną, ku uciesze mojej córki i pana woźnego. Że woźny bloki zrywał, że taka "gwiazda" leży pod muralem na plecach, to mnie jakoś nie szokuje. Ale rodzona córka???;) Dawno temu w trawie...ups! to znaczy - dawno temu teściowa mówiła, kiedy ją karmiłam piersią: "jak 2 dni dziecku piersi nie dałaś, to już nie wolno podać!". "Teściowo, why???", pytam z troską młodej matki w oczach, licząc na jakieś medycznie uzasadnione wyjaśnienie tegoż zakazu. "Bo dziecko wredne będzie!". I dziś, kurka, spełniła się owa przepowiednia, no.
Siła zabobonów wielka jest! Może Wam kiedyś o tym specjalny post przygotuję, będzie śmiesznie, oj będzie!
p.s. Olusiu <3














pics by Ola
jeansy New Yorker, sandały Aldo (z poprzedniego roku), bluzka Cubus od Hani

23 komentarze:

  1. Podoba mi się . Fajny pomysł :))) Buty super ... :))) ide teraz poszperac w swojej szafie i zobaczyc jakie buty leżą gdzies na jej dnie ??))
    Usciski Eryka )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tal :) Dzięki Alicjo za kolejną wizytę :)

      Usuń
  2. Ale masz fajne butki:)
    Murale są świetne. W weekend planuję wycieczkę szlakiem łódzkich murali. Tam to jest dopiero SZTUKA!!! Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł, w Łodzi jest naprawdę co oglądać! :)

      Usuń
  3. Hahah uwielbiam Cię czytać, chociaż upadku (auć!) szczerze współczuję :*
    Patrzeć na Ciebie też lubię, żeby nie było ;] Zacne fotki i choć młodą siksą nie jestem, to marzyłaby mi się
    sesyjka na blożka na takowym tle :D Super fajnie wyglądasz,okulary mistrz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ślicznotko :) Wiedz, że i ja Cie wielbię :))

      Usuń
  4. wypas ! :) i tekst i murale :) .. wezmę sobie rady Twojej teściowej do serca - kiedyś ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niemożliwa! Super te zdjęcia, piszesz odlotowo i nie mogę się doczekać kolejnego postu :)
    buziaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set a tło do zdjęć fenomenalne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki! A w tych okularach wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wowww!!! fajnie wyszły fotki na tym tle :-)
    A Twoje okulary są genialne właśnie się nad nimi zastanawiam od miesiąca!!! I chyba zainwestuję w końcu :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, będziesz wyglądała pięknie! Polecam!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj Daggi, i to takie słowa od Ciebie ...dzięki :)

      Usuń
  10. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń