14.07.2013

World War Z, czyli..Brad Pitt is the sexiest man ever


Wczorajszy wieczór...od rana planowane wyjście do kina i niekończące się negocjacje:
 - argumenty Macieja: absolutnie 3D, kosmiczne stwory, dzikie potwory, roboty, transformersi, ewentualnie Thor, tudzież Iron Man;
- moje argumenty : ewentualnie 3D, zero kosmosu i żadnych robotów, ewentualnie niewielka ilość dziwnych stworzeń (jak to w realnym świecie), musowo dobra obsada, w ostateczności przynajmniej jedna gwiazda światowego formatu. Ewentualnie Brad Pitt ;)
Wybór "World War Z" był więc oczywisty. W tym miejscu pominę zarówno fabułę, jak i recenzję filmu - w internecie tego pełno i na pewno piszą o tym ludzie bardziej do tego predysponowani niż ja. Fakt, film zaczyna się trochę jak u Hitchcocka, czyli najpierw totalna rozpierducha, a potem jest jeszcze mocniej. I to wbicie w fotel w 2 minucie filmu, kiedy wybuch epidemii (nie powiem czego, nie namawiajcie mnie!) totalnie rozwala świat na kawałki! Do tego absolutnie nieprawdopodobne obrazy w 3D! No ale, ale. Ja nie o tym, nie o tym...ja o obsadzie chciałam, a właściwie o głównych bohaterach, raczej o jednym z nich, a właściwie tylko o jednym i jedynym..
NO DOBRA!!! BRAD PITT!!!
Widać, że niemłody, widać, że siódemka dzieci i despotyczna Angelina nieźle dali mu w kość, ale ma tyle wdzięku, tyle tego rozbrajającego kobiece serca cholernego wdzięku... ehh.
I nawet jeśli znajdą się tysiące przeciwników horrorów, w którym zombie zagrażają całej populacji ludzkiej, a On jeden, On sam, ratuje świat przed zagładą, sam decydując się niemalże na śmierć, a motyw ten powielany jest w większości amerykańskich produkcji i nic odkrywczego w tym nie ma, to i tak warto zobaczyc ten film. Dla Brada, chociażby :)
Koszulka z Mickey Mouse, którą w prezencie od Hanny mojej dostałam, jak ulał wpisuje się w mroczną tematykę zombie epidemii ;) Zgodzicie się, prawda? ;)

Miłego wieczoru!
Ściskam!










22 komentarze:

  1. ale fajnie i zadziornie :) świetnie wyglądasz nawet w takim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo w taki stylu czuje się najlepiej :) fajnie, że wpadłaś :) mocno ściskam!

      Usuń
  2. Ja tez uwielbiam Brada Pitt'a. Tekst jak zwykle błyskotliwy:)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Soniu :) Polecam film w takim razie :)

      Usuń
  3. świetny wpis, no i nie wiem, czy Ty nie powinnaś pisać recenzji, czyli wydaje mi się, że jesteś predy...coś tam ;) ;) świetny styl Aguś

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! W zasadzie jak w filmie gra Brad, to ja osobiscie nie musze juz czytac zadnych recenzji. Widzielam wiekszosc z jego rol i smiem twierdzic, ze koles oprocz tego, ze ma w sobie "tyle tego rozbrajającego kobiece serca cholernego wdzięku", to ma jeszcze cos: TALENT! Choc przyznam szczerze, dobra talent talentem, ale ten wdziek....;)))
    A myszka Twoja jak z horroru wyjeta - fakt;)
    Buziaki Slonko!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, no talent, talent oczywiście :) nAle ten wdzięk.... ehh ;)
      Buziaki Mała :)

      Usuń
  5. Haha, ja tez uwielbiam podziemne parkingi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez chce obejrzec !!!
    Fajowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klimatyczne zdjęcia :)
    fajnie się prezentujesz !

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałaś najbardziej motywujący i najpiękniejszy komentarz jaki kiedykolwiek przeczytałam.
    Dziekuję.

    Twoje zdjęcia dzisiaj niezwykle klimatyczne. Filmowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eryczko, jak zwykle bosko piszesz i cudnie wyglądasz. Dawaj kolejny post, bo nie mam co czytać i czym się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super z ta Mickey Mouse ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, myślę, że Mickey robi tu cała robotę ;) dzięki, że zajrzałaś :)

      Usuń
  11. genialna mycha i recenzja tez z jajem az chce pojsc na ten film <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak miło widzieć ! :) czytać, właściwie :)

      Usuń
  12. zaciekawiłaś mnie filmem :) zestaw ciekawy, myszka przykuwa moją uwagę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią zobaczyłabym:)
    wyglądasz bardzo ładnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny styl pisania. Chyba mogłabym pochłonąć książkę, napisaną przez Ciebie :P Przymierzałam się do tego filmu heh Fajne zdjęcia w podziemnym parkingu w koszulce z kultową myszką.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie!!!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń