31.08.2013

Black, red, white

Dziś z góry przepraszam - za dużo nie poczytacie. Obowiązki zawodowe wzięły górę nad szafiarskimi tekstami, ja zaś aktualnie zaczytuję się pasjami listą podręczników do gimnazjum i za każdym razem, gdy na nią zerkam, liczę, że dobrnęłam do końca. Cholera, długo było to tylko pobożne życzenie, ale dziś dumnie mogę ogłosić: YES, I DID! Zapewne większość z Was wie, jak kosztowna to literatura i że w sierpniu to właśnie wyprzedaże ratują naszą szafę (czerwone sandały, na przykład) w obliczu odchudzonego książkami portfela.  I gdy myślę o tym, że w dobie internetu, w czasach ujarzmiania przyrody i podboju kosmosu (poleciałam teraz moim wychowawcą z podstawówki, więc to już trochę archaizm, ale niech tam!) właśnie zakupiłam 25 książek, które równie dobrze spełniłyby swoje zadanie w wersji elektronicznej, jednocześnie ratując fatalne kręgosłupy naszych dzieci, to aż piszczę ze złości...  Niezbyt mocno jednak, bo perspektywa TAKIEGO weekendu leczy moje skołatane nerwy, jak Aviomarin pawia :)
Jakiego weekendu?
Dziś bawimy się na długo wyczekiwanym garden party (lepiej brzmi niż "osiedliny") u Hanny i Piotra, a wierzcie mi: będzie się działo! :)))
Jutro radujemy się rodzinnie, bo nasze małe Słonko, Milan, malusi synek kuzynki zostanie ochrzczony. W gronie najbliższej rodziny (jakieś 80 osób, hehe) będziemy radować się tym małym przystojniaczkiem, życząc mu dużo zdrowia, szczęścia no i fajnej żony kiedyś :)))
I jeszcze jedno, najważniejsze - w ten weekend znów będę miała wszystkie moje Skarby przy sobie <3
Uuuuuu, wwwooowww, aaaaaa. O, tak się cieszę!

Cudownego weekendu Kochani!!!



















 pics by Ola
kurtka słorzana - sh, dawno temu, spodenki DIY, koszulka nn, sandały Stradivarius wyprzedaż

18 komentarzy:

  1. Rewelka,buty przezajebiste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego weekendu Słonko!! a buty to Ty masz genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zgrabniocho, ale masz nooogi:) I zakonczylas je pieknie tymi czerwonymi sandalkami!
    Zycze udanych imprez;) Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, Twoje niegorsze Słonko :)) Buźka!

      Usuń
  4. Tego Ci kochana życzę :) Na pewno z każdym użyciem aparatu nabierzesz to nowych doświadczeń. Co do moich bucików to chciałam bardziej już jesienną stylizacje dlatego takie, a miałam szpilki w razie czego na zdjęciach :) WA lustrze wyglądało to lepiej, a na zdjęciach spojrzałam nieco bardziej obiektywnie i to zauważyłam, że nie najlepiej to wygląda, więc przyznaje ci racje dlatego tylko jedno zdjęcie całości z nimi dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, jakie fajne sandałki! Że też nie zajrzałam ostatnio do Stradivariusa...

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem nie ma to jak tradycyjne książki
    świetne buciki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!;)
    Sandałki rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentujesz.Buciki przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczne noooogi!!! i te sandały - miodzio! super Eryczko

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wszystko zestawiłaś, jestem zaaachwycooona:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Very stylish! You have a nice blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I followed back!:}
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń