01.08.2013

Schody, schody, schody...


Taka sytuacja.
Prawie wieczór, gary na kuchni, ciasto na pizzę ładnie sobie grubieje pod ściereczkową pierzynką, pranie przekręca się z boku na bok, koty kurzu już czekają na swą podróż życia tunelem-rurą w stronę odkurzacza, a zmywarka delikatnie popiskuje, że te talerze, te co myła, to już 3 dni temu wyschły, więc spoko - można wyjmować. Wszystkie te przedmioty, żywe bądź martwe, czekają tylko na swoją panią, coby się nimi zajęła. Pani jednak, korzystając z konieczności zakupu czosnku do sosu, obmyśliła plan szybkiej sesji na blog, gdzieś pod warzywniakiem, może jakiś menel na przykład stał będzie, albo jakiś na przystanku autobusowym ktoś, to i jeszcze fajniej to wyjdzie. A i się zagada (no taka przypadłość). Stoi więc przed lustrem, lekko stroszy pióra, bo bardzo, ale to bardzo chce  napisać coś na blog. I zdjęć kilka dorzucić, bo wiadomo, że bez zdjęć, to nikt czytać chciał nie będzie. Życie w czasach instagrama rządzi się swoimi prawami. No wiecie.
I nagle - jak lunęło! Jeeeezu!
Ja już jedną blogerską nogą na klatce schodowej, w ręku aparat z przywiązaną doń córką (nie odwrotnie). Konsternacja i żal. Szkoda tej miny, którą sobie ustawiłam przed lustrem jakieś 12 minut wcześniej. No i tego zajebistego pomysłu z założeniem koszulki tył na przód (przodem do przodu była tutaj KLIK), nie wspominając już o dziurawcach hand made. Creativity? yes, it's my second name, you know ;)
Słońce zasłoniło się chmurami na amen, leje z nieba... Używam więc jednego z najczęściej używanych zdań w moim życiu:
-Sorry Słonko, ale nie mam czasu na czekanie. Mam dwójkę dzieci, gary na kuchni, dwie oferty kredytowe do zrobienia, pranie w rozterce i jadącego właśnie do domu głodnego przyszłego Mistrza Świata Cross Enduro. F**ck off.
Siadam więc na schodach jakby to były Schody Hiszpańskie w Rzymie i nie czekam. Czasu nie mam, a spodnie dziurawce jeszcze tyle razy założę, że zobaczycie je w piękniejszych okolicznościach przyrody.
Kilka minut później obrzucone błotem i ogarnięte lekko słońce nieśmiało wyjrzało z ironicznym uśmiechem...
Hej!


________________________________________________________________
Ach! Zanim obejrzycie kolejne zdjęcia - zostałam nominowana do Liebster Award! to miłe i dzięki :)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował..

przez : http://szafaskrajnej.blogspot.com/ (dzięki, Kobieto)

Moje odpowiedzi:
1. Najważniejsze wydarzenie w twoim życiu na przełomie 10 lat? - Zbyt prywatne, by o tym gadać ;)
2. Czy jesteś taka jak twój znak zodiaku? - W 100 procentach! Strzeżcie się Wodników!
3. Co byś wzięła na bezludną wyspę? - Tormentiol, na pryszcze ;)
4. Modne szpilki czy wygodne trampki? - Szpilki, szpileczki, szpilunie!!!
5. Ulubiona aktorka? - Hmmm...chyba mam ulubionych aktorów, jakoś tak :)
6. Najbardziej poruszający film jaki obejrzałaś? - Jest ich wiele..."Niemożliwe", "Drogówka"..
7. Blog najchętniej odwiedzany? - ostatnio Victoria Tornegren
8. Kupa znajomych czy wąskie grono przyjaciół? - Jedno nie wyklucza drugiego: w kupie znajomych mam kilku the best!
9. Bilet do kina czy na basen? - zdecydowanie do kina
10. Makijaż po bułki? - Najczęściej tak, po drodze przecież mogą czaić się paparazzi, heheh
11. Twoje życiowe motto? - Chcieć to mieć!

Moje pytania do Liebster Award:
1. Wakacje w odludnej ciszy czy na gorącej Ibizie?
2. W jaki sposób szukasz inspiracji na blog?
3. Ewa Chodakowska, Mel B, czy masz to w nosie?
4. O co poprosiłabyś Św. Mikołaja, lecz nie dla siebie, a dla swego najlepszego przyjaciela?
5. Najbardziej poruszająca książka, którą przeczytałaś?
6. Wymień 3 najważniejsze kobiece cechy, które przyciągają mężczyzn.
7. Blog, który najchętniej odwiedzasz?
8. Ile razy w tygodniu będziesz odwiedzać mój blog i dlaczego to 7? ;)))))
9. Nocny marek czy poranny ptaszek?
10.Ulubiony aktualnie zapach damski?
11. Jak sądzisz: w jakim kierunku rozwinie się blogosfera?

No to się bawimy :)) Dziewczyny! I od razu wielkie przepraszam, jeśli poczułyście się urażone określeniem "blog o mniejszej ilości obserwatorów", ale kryterium "dobrze wykonana robota" było dla mnie istotniejsze! LOVE!!!
P.S. Adrianko, sorry, ale chyba nie tylko ode mnie trafiła do Ciebie nominacja :))) zrozumiem, jak nie dasz rady odpowiedzieć na 2 z moich pytań ;))

Mogłabym tu wymienić jeszcze z 15 kolejnych, mam nadzieję, że lada moment kolejna okazja.

Blogi, które nominuję do Liebster Award:
lovefashion.pl/
fiufiuandulala.blogspot.com
mrssmithmakeup.blogspot.com/
deedeelicious.blog.pl/
dagbydag.com/
adrianaandrea-adrianaandrea.blogspot.com/
wposzukiwaniuzaginionegostylu.blogspot.com/
troche-iza.blogspot.com/
kolor-owanka.blogspot.com/
neverendingjourney.pl/
http://mademoiselle-kate.blogspot.com/













pics by Ola
spodnie 
DIY ze starych Bershka, parka sh, naszyjniki H&M i Cubus

45 komentarzy:

  1. No to ja wczoraj miałam podobną rozkminkę;) Fotograf czekał aż się wypięknie, ja na jednej girce miałam szpilę na drugiej sandał płaski a tak to już zupełnie byłam gotowa, gdy Michu zaczął krzyczeć że pada. Myślałam że mi serce pęknie, ale się przebrałam wciągnęłam na siebie przeciwdeszczówkę i wyszłam do biedry po zakupy, choć miały być foto przy bibliotece bo tam są fajne schody i takie takie. Jak wróciłam z zakupami to słonko wyjrzało, więc już nie wciskałam szpilek w obawie że znów przyjdą chmury zanim się wyszykuję, sandałki kot pod pachę i tyle że zdążyłam za furtkę wyjść;) Glupi deszcz!!! Wyglądasz bombowo!! Te spodnie są mega:) Mam takie od wybielacza i stale myślę czy je bardziej dziurawić czy zafarbować...pewnie do końca lata się nie namyślę. Przepraszam że tak się rozpisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje rozpisanie! :) Proszę częściej :) a ja mam jeszcze ze 2 pary jeansów, w tym jedne właśnie do wybielenia ekstremalnego. Np głupi deszcz :)

      Usuń
  2. Co tam schdy, spodnie dopiero hit!

    OdpowiedzUsuń
  3. i love your destroy jeans :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No i fajnie na tych schodach, ja tam lubię takie klimaty ;]
    Portasy wymiatają, Ty wymiatasz-dobrze jest ;*
    Dzięki za nominację :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adriano, Twoje słowa to miód na me serce :)

      Usuń
  5. Hahaha super sesja, takie proste a jakie fajne:))) Tekst jak zwykle wymiata. Uwielbiam Cię czytać:))) Zaglądałabym tu nawet, gdybyś tylko pisała
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, ale ja i tak najbardziej lubię "Cię" czytać :) Dzięki za nominację - jak wymyślę jakieś fajne pytania, to prześlę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to mi chodzi Dziewczyny :)Dzięki

      Usuń
  7. Spodnie masz mega fajne, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. czadowe spodnie i zaskakujący tyl koszulki hihi ,super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemnie czytało się tego posta! :) co więcej, pod nosem nawet pojawił się uśmiech:) Wydajesz się być bardzo pozytywną osóbką :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. DZięki za odpowiedzi :-)
    A grzywka też bardzo fajna i Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie i szpile rewelacja!
    obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale pomimo, że napisałaś, że obserwujesz, to nie widzę Cię wśród moich obserwatorów

      Usuń
  13. Świetny zestaw, piękne buty!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tekst, uśmiałam się! :D
    Podobają mi się te poszarpańce w połączeniu ze szpilkami!
    Bardzo udany set na blogerskiej klatce! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, ale popraw jakość zdjęć! proszę! :D Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D TAK, ta wiadomość została skopiowana, ponieważ informuję każdą osobę, której komentuję bloga o rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość zdjęć odwrotnie proporcjonalna do urody modelki, hehehe :) Może kiedyś zainwestuję w jakiś fajny sprzęt, póki co mocniej skupiam się na tekstach

      Usuń
  16. nie jestem fanką takich spodni ale u ciebie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założysz i nie będziesz chciała zdjąć :) Dzięki za wizytę i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin, also on twitter? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi!
    Nice and friendly, as always.
    kisses
    Conchy
    http://www.ccfashion.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo sympatycznie tu u Ciebie a spodnie takie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. hola bombon¡¡estas guapisima¡¡
    gracias por visitar mi blog y por animarte a seguirme yo tambien te sigo,asi estaremos en contacto.
    Feliz dia¡¡
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajne zdjęcia wyszły na tych schodach.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się spodnie ;) buciki ślicznie leżą na stópce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś prześliczna. k.l

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję bardzo!!!
    Motywujesz do dalszej pracy!!!
    Jeszcze raz wielkie dzięki! Za nominację, za humor, za motywację!

    OdpowiedzUsuń