17.09.2013

LaMania kopiuje, czyli...White dress


O tak! Jakiż to piękny i nośny temat dla wszelkiej maści znawców, autorytetów, krytyków i blogerów modowych : Przetakiewicz zerżnęła!!!! Akurat jesteśmy w tym momencie naszej historii narodowej, że najwłaściwszym byłoby powołanie Komisji Sejmowej, by dochodzenie zrobiła. Komisja i tak nic nie wyjaśni, czasem tylko ktoś zabłyśnie jakąś ciętą ripostą, że takie rzeczy to już pokazywał jakiś sezon temu niejaki Giambattista Valli. Lub czasopisma. O! ;)
Jeśli o moje zdanie chodzi, to prawdę mówiąc taką kieckę, że w talii ciasno (aż trudno było barszcz czerwony łyknąć na popitkę), a spódnica rozkloszowana (że można było czasem męża, w pakiecie z pawiem schować) to ja już w Sylwestra '96 miałam. Naprawdę! A jak się uprzecie, to i zdjęcie pokażę. I jak mnie zestawią dla porównania ze zdjęciami z ostatniego pokazu LaManii, to padnę, pokażę to mamie, walnę to na stół facetowi, rzucę doradztwo finansowe, napiszę do Giambattisty, by szedł na emeryturę i wytatuuję sobie na pośladku "Jestę projektantę!". No tak zrobię, słowo!
A pani Przetakiewicz wybaczę, z patriotyzmu.Tym bardziej, że biała sukienka ze zdjęć jest także kopią i powstała pod wpływem mojej absolutnie nagannej presji na bliską znajomą, która kiedyś cudnie szyła, teraz zawodowo zajmuje się zupełnie czymś innym i jej się nie chce, ale jak mnie widzi, to...nie chce jej się tym bardziej ;) Zawsze jednak ciekawość, z jakim to cudnym pomysłem przybyłam, niczym trzej królowie z darami, zżera ją do tego stopnia, że wreszcie kapituluje i szyje. Na hasło "biała mała lamania" najpierw popatrzyła na mnie, jak na Kulczyka, który nagle wypiękniał, a potem z pełnymi zrozumienia słowami na cudnych ustach "ja pie***ę, kiedy to się ode mnie odczepi" oraz "no nie jesteś taka szczuplutka, jak Ci się wydaje" serdecznie i przyjacielsko zaprosiła mnie do swej pracowni, jeszcze pod nosem burcząc "k***a, co ja z nią mam!". Też Cie kocham, Jolanto! hehehe!
W tym miejscu należy się Wam pewne wyjaśnienie, iż jakże miły i pełen empatii ton mojej Jolanty jest...jak najbardziej uzasadniony. Jako najbardziej nieprzewidywalny twór w najbliższej mi okolicy, nie jestem w stanie zaplanować garderoby na ważną uroczystość z wyprzedzeniem, zakładając, jakże słusznie zresztą, że zbyt wcześnie przygotowana zdąży mi się opatrzyć i tuż przed planowaną imprezą będę biegać z wypiekami na policzkach i szukać czegoś nowego. Kiedyś więc cała kiecka powstała w sobotnie przedpołudnie po to, by w to samo sobotnie popołudnie i wieczór brylować sobie na salonach, udając jakże przemyślaną kreację, która rodziła się w ekstatycznych i misternych wizjach mej twórczej wyobraźni. Na szczęście moje  i Jolanty, lubię fasony proste i minimalistyczne. A nawet jeśli nie lubię, to i tak...lubię ;)))
Jolka, jeszcze raz dzięki!

Ah, ależ byłabym niewdzięczna, gdybym nie wspomniała o mojej cudownej siostrzenicy ciotecznej, Klaudii, która na chrzcinach naszego, małego Milanka - nowiutkiego faceta w naszej rodzinie, zaproponowała małą sesję, do której zaraz przyłączyła się prawie cała rodzina! ;) Nie mam w zwyczaju wrzucać do sieci zdjęć osób, których nawet o zdanie nie zapytałam, a że nie zapytałam, to wrzucam tylko moją śliczną i zdolną Klaudię (niebieska) oraz moją śliczną i równie zdolną córkę Olę (biała). Klaudię i jej prace możecie podziwiać na jej instagramie TUTAJ.  Śliczny i niezwykle zdolny syn Kryspin na razie jest na etapie, że fotografowanie się z mamą to niewielki obciach. Na szczęście później zmiękł i nawet ze mną tańczył...Boże, jaki to był cudny dzień!
p.s.  Przez parę lat związana byłam z fotografią studyjną, więc miałam dodatkową przyjemność stanąć po drugiej stronie obiektywu, co - muszę przyznać - uwielbiam! Zdjęcie Klaudii mojego autorstwa, dzięki za brawa :))

Enjoy!











pics by Klaudia
sukienka by Jolanta, sandały MNG

34 komentarze:

  1. ślicznie w tej bieli wyglądasz!
    Całus z zalanego deszczem Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie wygladacie!!! Zdjecia sa fantastyczne, kobitka ma oko:) No i jak zwykle czytanie notki sprawilo mi mega przyjemnosc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zjawiskowo!!! Przepiękna sukienka!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość kopiuje , albo nie mają świadomości ,że kopiują. Prawda jest taka , że wszystko już było. Szkoda , Aleksandra Mcqueena , on tworzył dzieła niepowtarzające i niezwykłe.
    Fajny post, fajnie się czyta, piękne zdjęcia:-)
    Dzięki za odwiedziny i komentarz:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dziewczyny, jakie wy wszystkie piekne jestescie!!! A kreacje jakie cudne... I co ze kopie???? Jak ktos lubi biale, proste, krotkie kiecki, to niech sobie taka sprawi i juz, i jakis tam lamania czy inny valli niech sobie .. dalej projektuje;) A Ty wygladalsz bosko, a Jola to zdolniacha! No i wogole pieknie napisane:)))
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać, i pani Joannie się zdarza :> chociaż czasami podobne projekty wychodzą zupełnie przypadkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) czekalam niecale 3 tygodnie wiec calkiem spoko:) Mialam od nich kupon a reszte doplacilam karta z konta na ktore wplacilam sobie wczesniej dolce. Warto sie zarejestrowac bo na pierwszy zakup tez daja rabat 20% czy jakos tak:) jakosc bluzy ok. Nie rozni sie niczym od sieciowek:)Buziole**

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe..konkurencja nie śpi... A Wy wyglądacie przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna z Ciebie dziewczyna, dobrze że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za miły komentarz :)
    śliczna sukieneczka i fenomenalne nogi :))
    Obserwujemy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem Ci Aguś, że położyłaś mnie na łopatki tymi zdjęciami a właściwie tą sukienką. Pięknie wyglądasz i nie wiedziałam, że obydwie z Jolą tworzycie taki super duet modowy hihih. Fajnie, że wzięłaś się za pisanie, zawsze mam uśmiech na ustach jak tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing dress!!!!
    Tnx for visiting, I'm following you now on GFC, number 37!
    Now is your turn..... kisses!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko już było i będzie,a kto wymyśli coś nowego temu konia z rzędem...
    Podziwiam Przetakiwewicz za jej upór i determinację, jest babka z klasą i nikt jej tego nie odbierze! Zamiast cieszyć się z sukcesów polskiej marki my doszukujemy się zgap! Naprawdę ja wprost tych zgap nie widzę - jest silna inspiracje - no może? - wpisywanie się w trendy.... Tak bo to trendy teraz rządzą!!! Trendy Jest VB i z jej projektów LaMania czerpie, ale nie kopiuje wiernie - tę kwestę pozostawmy chińczykom - są w tym specjalistami ;p

    P.S. Wyglądałaś cudnie!!!

    Pozdrawiam i zapraszam

    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna sukieneczka:) Wszystkie wyglądacie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest śliczna :) Córcie mają urodę po mamusi! :)

    Obserwuję :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozwaliłaś system tymi fotami <3 chcę taką sukienusię i taką córusię :-) Petka p.s. tekst jak zwykle bomba

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze napisane haha. Sukienkami i Wami jestem zachwycona. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaa jaką masz piękną córkę ( wiadomo po mamie :) ) oj dopieszczaj Jolantę ! rewelacyjnie wyglądasz w tej kiecce <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz pięknie, po prostu.
    A Ola ma taki brazylijski typ urody, prześliczna dziewczyna <3

    Odnośnie zaś awantury o kieckę - doprawdy kuriozalne.


    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, prosty look:) Bardzo lubię takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale tu ciekawie! Cieszymy się że jesteś fanką PresKA i wiernie siedzisz nasz profil na FB! :*
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    buziaki, www.preska24.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie prezentujesz się w tej sukience, może zmieniłabym tylko buty, na cieliste może.. Ale suknia cudna! i jakie fajne te dziewczyny! super rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga, rozwijasz się z każdym zdaniem i każdym zdjęciem. jak napiszesz książkę będę pierwsza osobą, która stanie po nią w kilometrowej kolejce. To kiedy mam się ustawiać? Gośka

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle Piękności w jednym miejscu ulalalalala - rozpusta :] <3
    Biała kieca jest świetna i Tobie w niej pięknie, a nawet bardzo :*
    P.s. Weź Ty kobito jakąś książkę wydaj, pierwsza polecę i kupię i o autograf bo blogerskiej znajomości poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. biała sukienka jest cudowna! naprawdę świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietnie wygladasz Eryka :)) ... i te nogi !!! super dziewczyna z Ciebie :)))
    Własnie zachodze w głowe z tymi fotkami na moim blogu hahahha ~:))) sama je zrobiłam i teraz sobie mysle , ze moze cos zle gdzies napisałam hahahah ... ????? Sciskam ciebie mocno :))) kis

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)

    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie piszesz Kobietko! Chce więcej! J.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna ta sukienka <3
    Follow?
    http://simpleinspirationsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń