22.09.2013

(Top) Trendy jesień 2013

Wszyscy piszą o trendach. Jakem blogierka - tematu ominąć nie mogę.

Paradoks ostatnich tygodni - im więcej cudownych blogów oglądam, im większe ilości fantastycznych zdjęć pożeram, tym częściej uświadamiam sobie, że do mojej listy MUST HAVE, której nigdy nie miałam, muszę dorzucić jedynie:
- profesjonalny sprzęt fotograficzny, w każdym razie lepszy niż taki mały srebrny aparacik za jakieś prawie całe 100 peelenów;
- 18 par nowych butów, w tym KONIECZNIE tak zwane buty wędkarza sięgające prawie polowy uda, ale, o! uwaga! na obcasach oraz botki na "słoninie". Na boczku chyba sobie daruję;
- 23 pary spodni, w tym w zebrę, krowę, panterę, Rysia (i Henia) oraz kucyka Pony. Print a'la Reksio i król Julian też byłoby miło. Słynny jednorożec pewnej Jolanty R. jest absolutnie passe. Czy jakoś tak;
- 10 nowych płaszczy-olbrzymów - najlepiej w rozmiarze "Gołota plus size" w kratę, kratkę i krateczkę, szary "pieprz i sól", czerwony "papryka i pomidory", czarny, skórzany "sado macho".... JA TO NAPISAŁAM??? O, mamo...
- torby-kuferki, koniecznie noszone na przedramieniu, a do nich świta złożona z siedmiu giermków (mogą być krasnoludki), bo takie zajęte kuferkiem przedramię, zupełnie z życia codziennego wyłączone, nie może skalać się, broń Boże, jaką siatą z zakupami. Ma ono sobie swobodnie dyndać, patrząc na świat i drugie przedramię totalnie z góry. Lub raczej z boku;
- futra, futra, futra! Sztuczne, żywe..ups! sorry - prawdziwe: z jenota i kota, z lemura i szczura, ze słonia i konia, z jaszczurki i przepiórki. No!
- swetry, a właściwie swetrzyska, równie wielkie jak płaszcze-olbrzymy, z tym, że dłuższe, bardziej włochate. Takie swetry, że mamut z "Epoki Lodowcowej" przy nich, to taka mała zgrabniutka pchełka;
- spódnice 7/8. Imaginujecie??? (a bo wczoraj "Lejdis" znów oglądałam). Siedem ósmych, jakkiekolwiek ktokolwiek ma problemy z liczeniem, to chodzi o to, że to ma być mocno za kolano, a niewiele nad kostką. No to fason w sam raz dla mnie - większość mojej rodziny się ucieszy, że wreszcie nobliwie będę wyglądać.
Macie więc tutaj taki szybki przewodnik po aktualnych trendach, a póki co - ciuchy, które już znacie, bo złote szpilki doradzałam TUTAJ, ćwiekowaną kurtką szpanowałam TU, spodnie znacie STĄD i STĄD,  a koszulka miała swoje 5 minut sławy W TYM MIEJSCU.

Bawcie się dobrze, Skarby!









































pics by Maciej
kurtka Zara, spodnie nn, buty H&M, koszulka Zara, torba Adidas

31 komentarzy:

  1. super i ten kotek tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eryka, jesteś BOSKA! To najlepsza must have jaka czytałam! Zazdroszczę kurtki:)
    Buziaki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes dla mnie bezkonkurencyjna:) Jak zyje nie widzialam jeszcze tak pojechanej listy must have;)) CO DO STYLOWECZKI to bardzo trendy:) masz genialna kurteczke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, Ty nie potrzebujesz zadnych masthewow - dla Ciebie wystarczy bialy tiszert i czarna ramoneska zeby swietnie wygladac tej jesieni!! Po powyzszch zdjeciach wnosze rowniez, ze i bez extraaparatu sie tez obejdzie - wszystko dodkonale widac co ma byc widac;)
    Buziaki. A

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja odjechana lista must have jak pisze Ania Slomka Tobie niepotrzebna, , ale niektorym moze bedzie potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marionem nie robiłam bo jest za słaby na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, dobre!
    I najlepiej w każdej stylizacji pokazywać TYLKO nowe rzeczy :D
    Oczywiście najlepiej by było żeby żadna z nich nigdy się nie powtórzyła ;))

    No i moja Droga, jaki zacny b&w - bardzo lubię, bardzooo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oj na mojej liście must have też się powinien nowy aparat znaleźć :) bardzo mi się podoba Twoja kurtka :)
    Obserwuję z miłą chęcią:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja :D
    ale przepraszam.... KOCIAK najwspanialszy :D aaa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw, sama często chodzę podobnie ubrana :) ciekawa jestem czy podoba Ci się moja nowa stylizacja? :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. HEY GREAT LOOK :)
    Thx for your comment ! of course we can follow :) Please follow me let me know & i´ll follow back :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście obserwuję! Bardzo fajna stylizacja, trafia świetnie w mój gust! + Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka:)! P.S. Obserwuję i zapraszam do dołączenia do grona moich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjawiskowo, odjazdowo i wiele innych "owo" :*

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahah mega tekst ...a najważniejsze nie dać się zwariować i odnaleźć w tym całym natłoku "wszystkiego" siebie , wyglądasz rewelacyjnie więc zdecydowanie Ci się udało :)

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny styl:) jasne że obserwuje, teraz Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe to widzę ogromna ta Twoja lista Must Have :P ale do następnej jesieni śmiało pewnie ją zrealizujesz ;) hehe a tak na poważnie, to z chęcią bym ci skradła czarną ramoneskę- od razu podbiła moje serce! Dodaje zadziorności całej stylizacji :) I ten kotek z ostatniego zdjęcia... uroczy.... wygląda dokładnie jak mój <3 Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz wspaniale :) !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyflądasz! bardzo podoba mi się taki outfit :))

    http://saavemylife.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna kurteczka ;)
    również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha, skad Ty bierzesz te teksty? Usmiałam się jak cholera :) świetne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń